Najczęściej zadawane pytania dotyczące Slate-Lite
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, na które nie ma odpowiedzi w naszym FAQ, prosimy o kontakt:
Zawsze jesteśmy dla Państwa pomocni.
Wysyłka i dostawa
Nasz standardowy format 122 x 61 cm jest wysyłany w płaskim kartonie. W zależności od wybranego dekoru, w jednym opakowaniu mieści się do 15 arkuszy.
Duże formaty o wymiarach 240 x 120 cm i 260 x 120 cm są wysyłane na palecie lub w rolkach. W tym celu podgrzewamy arkusz na całej powierzchni i ostrożnie go zwijamy. W jednym pudełku mieszczą się nawet 2 duże formaty.
Należy zawsze ostrożnie otwierać wszystkie opakowania i uważać, aby nie pozostawić żadnych zadrapań na materiale. Sprawdź bezpośrednio przy odbiorze towaru, czy narożniki palety lub skrzyni nie są uszkodzone i poproś o potwierdzenie tego faktu przez przewoźnika.
Uwaga: Należy pozwolić, aby zwinięte duże formaty rozwijały się powoli i leżały płasko. Nie należy rozwijać materiału zbyt szybko, gdyż może to spowodować jego uszkodzenie! Dodanie ciepła może przyspieszyć proces rozwijania.
Należy pamiętać, że małe odłamki kamienia nie stanowią żadnego uszkodzenia materiału, lecz są raczej cechą charakterystyczną prawdziwej powierzchni kamienia naturalnego: Pomimo niewielkich odłamków kamieni w opakowaniu, arkusz Slate-Lite jest zazwyczaj całkowicie nieuszkodzony, a powierzchnia kamienia jest nienaruszona na całej swojej powierzchni!
Ponadto mogą wystąpić niewielkie powierzchowne zarysowania materiału; niestety, jest to nieuniknione ze względu na przechowywanie i transport. Takie lekkie zarysowania można łatwo zetrzeć niestrzępiącą się szmatką i nie stanowią one żadnego uszkodzenia materiału!
Odpowiednie są wszystkie popularne szlaki transportowe: fracht morski i lotniczy, a także przesyłki kurierskie.
Ponieważ Slate-Lite jest bardzo lekki, można go bez problemu wysyłać na cały świat.
W przypadku pilnych przesyłek zaleca się nawet wysyłkę kurierem.
Wysyłka palet odbywa się na podstawie codzienie aktualizowanych cen.
Nie mamy tu stałych warunków.
Codzienne zapytania prosimy kierować na adres emilia@slate-lite.com.
Jeśli towary nie zostały jeszcze wysłane, możemy w późniejszym terminie zmienić adres dostawy i wysłać je na właściwy adres. Należy jednak pamiętać, że mogą powstać dodatkowe koszty, jeśli adres dostawy jest bardzo odległy (np. w innym kraju) od starego, podanego adresu dostawy.
Jeśli towar został już wysłany, późniejsza zmiana adresu dostawy jest niestety niemożliwa. W takim przypadku możesz odmówić przyjęcia przesyłki, abyśmy mogli przekazać prawidłowy adres dostawy spedytorowi lub firmie kurierskiej.
Możesz też przyjąć towar pod wskazanym adresem i samodzielnie przesłać go pod właściwy adres dostawy.
W każdym przypadku prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży, aby szybko uzyskać pomoc: emilia@slate-lite.com
Wysyłka próbek na terenie UE jest bezpłatna.
Wszystkie inne koszty przesyłki zależą od wagi i ilości materiału. Koszty wysyłki do kraju docelowego zostaną obliczone w koszyku przed sfinalizowaniem zamówienia. Dotyczy to przesyłek paletowych i paczkowych.
Jeśli chcesz, abyśmy przesłali Ci wycenę z wyprzedzeniem, wyślij do nas zapytanie za pośrednictwem sklepu internetowego, a otrzymasz odpowiednią wycenę pocztą elektroniczną tak szybko, jak to będzie możliwe.
Można również wysłać do nas prośbę na adres emilia@slate-lite.com.
W przypadku zamówień dużych ilości zawsze zalecamy wysyłkę towarów na paletach, ponieważ transport na paletach jest bezpieczniejszy.
Ponadto w zimnych miesiącach zimowych (październik - Wielkanoc) zalecamy wysyłkę dużych formatów na paletach, ponieważ niskie temperatury zwiększają ryzyko pęknięcia materiału w przypadku wysyłki w zwojach.
Poniższe materiały mogą być wysyłane wyłącznie w postaci płaskiej na paletach:
1. Materiał wcześniej przez nas uszczelniony lub zaimpregnowany
2. Art Decors w dużym formacie (240 x 120 cm)
Pełną listę wszystkich lokalnych partnerów handlowych można znaleźć bezpośrednio w sklepie w kategorii "Dealerzy / Partnerzy".
Można też wygodnie zamawiać w naszym sklepie internetowym. Wysyłamy na cały świat!
Slate-Lite wysyłamy na cały świat!
Jedynym wyjątkiem są pewne strefy zagrożenia i wojny.
Jeśli chcesz wysłać towar do obszaru dotkniętego kryzysem, skontaktuj się wcześniej z naszym działem sprzedaży.
Jeśli towar został dostarczony uszkodzony i jest to widoczne z zewnątrz, prosimy o potwierdzenie tego faktu przez kierowcę. Jeśli przesyłka wykazuje uszkodzenia zewnętrzne i nie masz pewności, czy coś jest uszkodzone, poproś kierowcę o potwierdzenie tego faktu.
Następnie należy dokładnie sprawdzić towar pod kątem ewentualnych wad lub uszkodzeń, a potem niezwłocznie skontaktować się z naszym działem sprzedaży: emilia@slate-lite.com.
Najlepiej jest dołączyć zdjęcia uszkodzeń (materiału i opakowania).
Masz również możliwość odmowy przyjęcia paczki/palety, jeśli uszkodzenia są już widoczne. Jeśli nadal chcesz otrzymać towar, skontaktuj się z nami bezpośrednio, abyśmy mogli wysłać do Ciebie nowy towar.