Najczęściej zadawane pytania dotyczące Slate-Lite
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, na które nie ma odpowiedzi w naszym FAQ, prosimy o kontakt:
Zawsze jesteśmy dla Państwa pomocni.
Zwroty
Jeśli podczas sprawdzania zamówienia zauważysz, że otrzymałeś zły rozmiar, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży: emilia@slate-lite.com.
Ułatwisz nam pracę, jeśli już na tym etapie dołączysz jedno lub dwa zdjęcia.
Jeśli towar został dostarczony uszkodzony i jest to widoczne z zewnątrz, prosimy o potwierdzenie tego faktu przez kierowcę. Jeśli przesyłka wykazuje uszkodzenia zewnętrzne i nie masz pewności, czy coś jest uszkodzone, poproś kierowcę o potwierdzenie tego faktu.
Następnie należy dokładnie sprawdzić towar pod kątem ewentualnych wad lub uszkodzeń, a potem niezwłocznie skontaktować się z naszym działem sprzedaży: emilia@slate-lite.com.
Najlepiej jest dołączyć zdjęcia uszkodzeń (materiału i opakowania).
Masz również możliwość odmowy przyjęcia paczki/palety, jeśli uszkodzenia są już widoczne. Jeśli nadal chcesz otrzymać towar, skontaktuj się z nami bezpośrednio, abyśmy mogli wysłać do Ciebie nowy towar.
Jeśli podczas sprawdzania zamówienia zauważysz, że otrzymałeś niewłaściwy materiał lub dekor, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży: emilia@slate-lite.com.
Ułatwisz nam pracę, jeśli już na tym etapie dołączysz jedno lub dwa zdjęcia.
Na ogół zwrot Slate-Lite jest możliwy.
Wyjątek: z wymiany wyłączone są rkońcówki serii, formaty specjalne i towary powlekane! (zob. także OWH pkt 12)
Należy zwrócić uwagę na punkt 12 naszych Ogólnych Warunków Handlowych dotyczący możliwości zwrotów:
Wyciąg z OWH
12 Zwrot lub odstąpienie od zamówienia
W przypadku zwrotu zamówionych towarów nieposiadających wad materiałowych zostanie pobrane 15% wartości sprzedaży lub co najmniej 30 EUR na poczet opłat manipulacyjnych. Opłaty te wynoszą max 150 EUR. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotom. Niniejsze rozporządzenie ma zastosowanie do klientów biznesowych.
Towary muszą być nieuszkodzone, tzn. w takim samym stanie, w jakim opuściły magazyn.
Zostanie to sprawdzone podczas kontroli towarów przychodzących. Wszelkie uszkodzenia powstałe podczas przesyłki zwrotnej zostaną udokumentowane zdjęciami i przesłane do Klienta.
W przypadku zniszczenia arkusza, jego wartość zostanie pomniejszona o 50% ceny zakupu. W przypadku innych wad, takich jak plamy tłuszczu (tłuszcz z palców) gdy arkusz należy wyczyścić nastąpi obciążenie 30% ceny zakupu (za arkusz). Klient musi zadbać o to, aby towary zostały zwrócone do nas w bezpiecznym dla transportu opakowaniu.
Z wymiany wyłączone są końcówki serii, formaty specjalne i towary powlekane!
Sprawdzenie zamówionych towarów przez Klienta:
Klient musi sprawdzić towary przy odbiorze przesyłki i upewnić się, że firma przewozowa dostarczyła mu towary w idealnym stanie.
W przypadku oczywistych uszkodzeń Klient nie powinien przyjmować towaru i zwrócić ten fakt do firmy przewozowej.
W przypadku wszystkich zamówień należy zapewnić aklimatyzację towaru przed jego rozpakowaniem (rozwinięciem), aby uniknąć uszkodzeń.
W miesiącach zimowych (październik - Wielkanoc), a także w przypadku krajów o chłodniejszym klimacie, zalecamy wysyłkę dużych formatów wyłącznie na płasko na paletach, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu i rozwijania materiału. Wysyłka zwiniętych arkuszy za pośrednictwem firmy UPS odbywa się na ryzyko Klienta.
Pragniemy zaznaczyć, że wszystkie nasze faktury będą wysyłane drogą elektroniczną w formacie PDF i że należy je przechowywać w niezmienionej formie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Oddzielna wysyłka w formie papierowej nie ma miejsca.